Cliënt

DermaClinic

Services

Concept, fotografie, art direction, activatie, social media, event, web development, SEO.

Hoe je mensen meer vertelt over een gevoelig onderwerp.

De tijd dat iedereen een oordeel had over cosmetische ingrepen, zoals botox en fillers, is voorbij. Helaas neemt naast de vraag ook het risico op malafide praktijken toe. Daarom is het tijd om Nederland meer te gaan vertellen over deze behandelingen. Want nu is de tijd dat je de mooiste versie van jezelf kan zijn.

De vraag
Breng de opening van de nieuwe vestiging in Den Bosch breed onder de aandacht en laat potentiele klanten een bezoek brengen.

Ons antwoord
BeautyCollege

Bij iedere opening van een nieuwe vestiging organiseren we een BeautyCollege. Dr. Catharina Meijer, –oprichter, arts en voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Cosmetische Geneeskunde– zal samen met een host de mensen in het publiek voorzien van vraag en antwoord. In de allereerste editie van BeautyCollege in Den Bosch waren de aanwezigen zelf getuige van een live injectables-behandeling. Op deze manier informeren we mensen op een kwalitatieve manier over de producten, klinieken en technieken én, nemen we eventuele twijfels en vooroordelen weg én claimen we autoriteit op het gebied van cosmetische zorg.

Kan jouw merk wel een beetje actie gebruiken? Contact >>