230V_BANK-WIDE-kopie-1-2500x600

Projectmanager Amsterdam

In nauwe samenwerking met de Client Service Director commerciële projecten managen, klantafspraken opvolgen, brainstormsessies en pitches bijwonen en voorstellen uitwerken. Je bereidt samen gesprekken voor, maakt planningen v.w.b. de opvolging en zorgt in nauwe samenwerking met het creatieve team, productie, designers en soms collega’s in Londen dat de gevraagde timelines richting klant gehaald worden. Je bereidt offertes en voorstellen voor, stuurt ze uit en volgt ze op.

  • Het organiseren van de dagelijkse workflow richting diverse klanten (retail, B2B, goede doelen). Het eerste aanspreekpunt voor klanten bij vragen.
  • Project management van briefing klant tot aan oplevering gewenste materialen, producten. Creatieve ideen, content creatie, social media, videoproducties of andersoortige digital marketing opdrachten.
  • Bezoeken en klanten en voorbereiden van klantafspraken (samen met Client Service Director) en accuraat opvolgen van actiepunten. Aanwezig zijn bij brainstorms, pitches en klantpresentaties en zorgen voor de opvolging.
  • Nauwe samenwerking met leveranciers en collega’s in Londen.
  • Zorgdragen voor een goede relatie met onze klanten, instaat zijn goed te begrijpen wat er speelt bij klanten en waar de kansen liggen. Dit vertalen (samen met de Client Service Director) naar concrete opdrachten.

Essentieel:
Goed organisatietalent en in staat om overzicht te houden bij een veelheid aan actiepunten, taken en todo’s. Klantgericht in de communicatie en in staat helder te verwoorden wat de klantwens is. Positief ingesteld en een ‘make it happen’ mentaliteit.
Desirable:
Minimaal 4 jaar actief in een vergelijkbare functie.

Essentieel:
Ervaring met project management software (excel, basecamp, ms project of andere tools)
In staat relaties op te bouwen met klanten
Goede beheersing van de Engelse taal
Affiniteit met digital marketing en social media.
Je weet je goed staande te houden in een dynamische omgeving en wordt hier ook wel blij van.

Wenselijk:
Beheersing van Duits, Frans of Italiaans kan in je voordeel werken.

Essentieel:
Aandacht voor details en zeer accuraat
In staat (eenvoudige) budgetten op te stellen
Oplossingsgericht instelling
Flexibele werkmentaliteit (hetgeen niet betekent dat je altijd moet overwerken maar wel dat je als het nodig is even tandje bij kan zetten).
Zelfstandig kunnen werken en weten wanneer je de Client Service Director moet inschakelen/om advies vragen.
Goede communicatie-eigenschappen in woord en schrift.

Essentieel:
Minimaal 4 jaar ervaring in klantondersteuning danwel project management.
Ervaring met word, excell, powerpoint en outlook
Wenselijk:
Ervaring in een digital marketing agency.

Essentieel:
Aantoonbaar juiste werkinstelling en ambitie om iets van je baan te maken.
Affiniteit en/of kennis van digital marketing

Interested in this job?

I agree to my data being used in line with Big Group's Privacy Statement